Paul Schrijver

Paul heeft een achtergrond in informatiekunde met een expertise in data science, serious gaming en software ontwikkeling. Hij heeft een passie voor technologische innovatie, vooral in de gezondheidszorg. In de context van de jeugdhulp is er op dit gebied nog veel te doen en te bereiken, ziet Paul. Door zich hiervoor in te zetten wil hij een positief verschil maken in het leven van mensen die in aanraking komen met jeugdhulp.

 

Paul heeft een brede technische kennis, of het nu gaat om Virtual Reality of software-architectuur, hij kan het vertalen naar daadwerkelijke oplossingen. Technologie ontwikkelen die niet goed bij de praktijk aansluit vindt hij zonde, hij zet dan ook graag een stap extra om dit te voorkomen. Hoe complexer een probleem, hoe meer hij gemotiveerd is zich in te zetten om het tot op de bodem uit te zoeken.

 

 

Wie is je idool?

“Linus Torvalds! De grondlegger van het Linux besturingssysteem en diverse andere open-source softwareprojecten die de wereld hebben veranderd.”

Betrokken bij de projecten:

Gerealiseerd

ZieJeWel

ZieJeWel is een eenvoudig te gebruiken oplossing voor beeldbellen. De dienst is volledig veilig en privacyvriendelijk en daarom geschikt voor gesprekken met cliƫnten.

Bekijk project

16+

Ontwikkeling

G-Moji

G-Moji is een zelfhulp app die emoties zichtbaar maakt. Door jongeren te helpen inzicht in hun eigen emoties te krijgen, willen we voorkomen dat ze ergere psychische klachten ontwikkelen.

Bekijk project

Gerealiseerd

Blue Zones

Op zoek naar BlueZones in de jeugdhulp: een reeks onderzoeken waarin gezocht wordt naar gemeenten in Nederland waar sprake is van een opvallend jeugdhulpgebruik, en de redenen hierachter.

Bekijk project

16+

Onderzoek

Yuno

Yuno richt zich op het verminderen en bespreekbaar maken van stress. Met behulp van een biofeedback apparaat en een trainingsprogramma helpen we je om met stressvolle situaties om te gaan.

Bekijk project

12+

Onderzoek

Street Temptations

Street Temptations is een korte, intensieve training die jongeren uitdaagt om lastige situaties vanuit andere perspectieven te bekijken. Met behulp van onder andere virtual reality (VR) wordt op deze manier gewerkt aan verschillende aspecten van gedragsproblematiek.

Bekijk project